عید کجا بریم؟

همیشه نزدیک عید نوروز این سوال که عید کجا بریم، ذهن اکثر افراد رو درگیر می‌کند. برای سفرهای نوروزی و اینکه امسال کجا بریم که خیلی خوش بگذره دچار تردید می‌شویم این مقاله اطلاعات مختصری در مورد شهرها و کشورهای مختلفی را به شما می‌دهد که بتوانید تصمیم بگیرید سال جدید را در کجا شروع کنید تا خاطره ای فراموش نشدنی را بسازید.


اول با شهرهای داخلی شروع کنیم:
مشهد
برای تعطیلات عید نوروز، مشهد از بهترین شهرهایی است که می‌توان وقت کافی برای گشت و گذار و بازدید از تمام جاذبه‌های دیدنی آن گذاشت. تور مشهد را با قیمت بسیار مناسب برای هر زمان از تعطیلات که خواستید می‌توانید رزرو نمایید و از تمام مکان‌های دیدنی مشهد در طول زمانی که با تور مشهد سفر کرده‌اید دیدن نمایید.
 

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور مشهد

 
کیش
بهترین زمان برای سفر به کیش در فصل بهار است، چرا که آب و هوا بسیار دلچسب است و می‌توان تمام تفریحات آبی را انجام داد. کیش برای خرید هم گزینه بسیار خوبی است به دلیل این که کیش منطقه آزاد تجاری است، می‌توانید خرید ارزانی داشته باشید. تور کیش از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است که راحتی در سفر را برای مسافران فراهم کرده است.

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور کیش


شیراز
یکی از توریستی ترین شهرهای ایران شیراز است که می‌توانید با تور ارزان شیراز یکی از بهترین سفرهای نوروزی را در تمام سال های عمرتان داشته باشید. مکان‌های دیدنی شیراز مانند باغ ارم، تخت جمشید، نارنجستان قوام، بازار وکیل و ... و خیلی جاذبه‌های دیگر که شما را مجذوب این شهر می‌کند را می‌توانید ببینید.
 

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور شیراز

 
گرجستان
قیمت تور گرجستان در ایام تعطیلات عالی است و شما با قیمتی کم می‌توانید از شهرهای زیبای این کشور مانند تفلیس و باتومی دیدن کنید. تور گرجستان برای کسانی است که سفرهای تکراری نمی‌روند و همیشه به یک جای جدید سفر می‌کنند.

 

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور گرجستان


استانبول
یکی از شهرهای تاریخی و ساحلی پرطرفدار، شهر استانبول می‌باشد که می‌توان بسیار ارزان به آنجا سفر کرد. استانبول زیبایی‌های خاص خود را دارد و همین باعث می‌شود کسانی که قبلا به این شهر رفته اند باز هم بخواهند برای چندمین بار به آن سفر کنند.

 

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور استانبول

 
ارمنستان
سفر به ارمنستان از طریق  زمینی و هوایی ممکن است، بنابراین سفر را برای توریست‌ها راحت کرده است و همه می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای سفری امن و خاطره انگیز داشته باشند.

 

سفرهای نوروزی,تورهای مسافرتی,تور ارمنستان

 

Comments

Popular posts from this blog

سد سیاه بیشه

تجربه یک میزبانی بی نقص در قطار فدک