تجربه یک میزبانی بی نقص در قطار فدک

 تمام مهمانداران قطار فدک تحصیلات دانشگاهی مرتبط را دارا هستند، و به دو زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند. نکته دیگر این که پرسنل این قطار زیر نظر شرکت اتریشی به نام DON دوره های آموزشی پیشرفته عملی و نظری مهمان داری را می گذرانند تا مسافران قطار فدک در طول مسیر بتوانند از میزبانی بی نظیر و بی نقص آن ها بهرمند شوند. فقط با فشار دادن دکمه، مهمان دار قطار را احضار کرده و غذا و خدمات مورد نظرتان را در خواست کنید، دست مثل چیزی که در سفرهای هوایی می توانید تجربه کنید!. قطار فدک علاوه بر تظمین ایمنی مسافران در طول سفر با سرعتی حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت مسیر طولانی سفر شما را کوتاه تر خواهد کرد و نسبت به قطارهای دیگر شما را زودتر به مقصد خواهد رساند.

بدی های قطار چیست؟

قطار با تمام مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد، همیشه قطار وسیله ای امن و محبوب برای سفر معرفی شده است که در بیشتر ارزیابی های انجام شده، همیشه نتیجه بر همین منوال بوده است، اما همان طور که می دانید همیشه ۱۰۰درصد مزایا برای چیزی وجود ندارد و در کنار تمام خوبی ها و مزیت ها معایبی نیز به چشم می خورد. برخی از نقص ها و ویژگی هایی وجود دارد که باعث کاهش محبوبیت سفر با قطار شده است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

هزینه های سفر

می توان گفت قطار جزء ارزان ترین ابزار برای سفر می باشد. اما در برخی از واگن هایی که دارای خدمات خاصی هستند ممکن است هزینه آن حتی از هزینه سفر با هواپیما هم گران تر باشد. به طور مثال؛ در بهترین قطارهای ایران خدمات واگن ها مختلف هستند که قطعا در این صورت هزینه های بالاتری را هم به دنبال دارد.

طولانی بودن زمان سفر

اگر شما قصد سفر به مکانی را دارید که دارای مسیر طولانی و دوری است، به طور مثال خرید بلیط قطار همدان به مشهد که مسافتی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر میباشد، قطعا در این حالت سفری طولانی و زمان بری خواهید داشت که ممکن است ۲۲ ساعت هم به طول بینجامد. که مسافتی طولانی و خسته کننده است! پس در نتیجه می توان گفت یکی از معایب قطارها طولانی بودن زمان سفر و کند بودن سرعت حرکت قطار است. همچنین در برخی مواقع دیده شده است که توقف قطار در ایستگاه ها برای پیاده و سوار کردن مسافران بسیار طولانی است.


  • چرا سفر با قطار بهترین انتخاب است؟

    برای پاسخ به این پرسش که چرا سفر با قطار بهترین انتخاب است، پاسخ‌های بسیاری وجود داردبه‌قطار فقط به‌عنوان یک وسیله که مسافتی را با آن طی می‌کنید نگاه نکنید؛ زیرا دلایل بی‌شماری وجود دارد که باعث می‌شود قطار تنها انتخاب ما برای داشتن یک سفر بی‌نظیر باشد. به‌طور مثال:

    • برخی افراد از سفرهای هوایی واهمه دارند و به دلیل ترافیک جاده‌ای از سفر کردن پرهیز می‌کنند این در حالی است که قطار در مسیرهای حاشیه‌ای و روی خطوط ریلی رانده می‌شود.
    • همچنین سفر با قطار این امکان را فراهم می‌کند تا مناطق بکری که تاکنون مشاهده نکرده‌اید را نظاره کنید.
    • یکی از دلایل دیگری که سفر با قطار را به‌عنوان بهترین وسیله نقلیه توجیه می‌کند وجود امکاناتی است که یا در دیگر وسایل نقلیه وجود ندارد یا با محدودیت همراه است. سرویس بهداشتی مناسب و رستوران از آساینده های قطار به شمار می‌روند که ما را برای انتخاب این وسیله نقلیه به‌خصوص در مواقعی که کودکی همراهمان است، مصمم‌تر می‌کند.

 

Comments

Popular posts from this blog

تاریخچه ورود اسکانیا به ایران

سد سیاه بیشه