اندازه ناوگان ریلی رجا چند واگن است؟

 در سال 1376 شرکت مسافربری رجا مرکزهای مربوطه جهانی، در سمت ایجاد تحولاتی بنیادی، پیشرفت کیفیت، بیان خدمات در صنعت مسافربری ریلی، تصمیمی بود که به صورت واگذاری در فعالیت کارهای مسافربری از سمت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به موسسه حمل و نقل ریلی رجا گرفتند. از این زمان به بعد موسسه رجا با نیروهای متخصص و کارکرده که شغلی مرتبط با این حوزه داشتند، همچنین با حمایت و سرمایه ملی توانست قطارهای مدرن را وارد کشور کند و واگن های مورد نیاز خود را از منبع های خارجی و داخلی در سمت پاسخگویی به رشد و پیشرفت درخواست حمل و نقل ریلی در کشور و همچنین رعایت کردن استانداردها برای کسب رضایت مشتری به طور مساوی بدست آورد و در این زمینه رشد روز افزونی داشته باشد.


موسسه رجا توانست از سمت تسهیل در خرید بلیط قطارها و خدماتی که ارائه می دهد، برای بهتر شدن کیفیت کترینگ، افتتاح کردن خدمات رفاهی برای قطارهای بسیار مدرن در راه های که پر رفت وآمد است، همچنین با بهره گیری از حضور مهماندارانی عالی محبوبیت زیادی کسب نماید، قطار رجا مانند قطار فدک این امکان را برای افراد فراهم آورده است تا با فشردن دکمه مهماندار واگن را احضار کرده و غذای مورد نظر خودتان را از مهماندار درخواست کنید.

با قطارهای موسسه رجا آشنا شوید

موسسه رجا برای مسافران خود امکاناتی را قرار داده است که در چند مورد می توان نوشت:

کوپه های چهار تخته: در واقع این کوپه ها بسیار پر طرفدار هستند از لحاظ کیفیت خدمات و سطح کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارند برای سفرهای خانوادگی این کوپه بهترین گزینه است.

کوپه های صندلی/ سالنی:در واقع این دسته را باید از نظر قیمت جزء ارزان ترین کوپه ها در ناوگان بلیط دانست، اما در عین حال که قیمت بسیار ارزانی دارند کیفیت بالایی هم دارند نکته دیگر در مورد این نوع کوپه ها این که، کوپه های سالنی در روز حرکت می کنند، همچنین آن ها بیشتر سفرهای جمعی و تور گردانی مناسب می باشد.

کوپه های شش تخته: این نوع از کوپه ها دارای قیمت مناسبی هستند، از این نظر برای مسافران کامل مقرون به صرفه هستند و در اقتصادی ترین سطح قرار می دهند، این نوع از کوپه ها بیشتر برای سفرهای گروهی و دانشجویی، سازمان های مذهبی و هیئت ها مناسب هستند.

خدمات حمل خودرو با قطار

آن دسته از افرادی که قصد دارند خودروی خود را به همراه ببرند شرکت رجا در این حالت امکاناتی را فراهم کرده است، و با شرایط و ظوابطی که دارا است مسافران می توانند از آن استفاده کنند. افرادی که قصد بردن خودرو را دارند باید دقت داشته باشند که باک بنزین خودرو پر نباشد و بیشتر از یک چهارم حجم باک باشد. طول خودرو نباید بیشتر از 158 سانتی متر و عرض آن بیشتر از 280 سانتی متر باشد.

هر واگن قطار رجا چه امکاناتی دارد؟

قطار رجا دارای امکانات زیادی از جمله اینترنت پر سرعت در هر واگن و همچنین در دو طرف واگن توالت فرنگی و ایرانی وجود دارد و برای حفظ بیشتر بهداشت مسافران سرویس های بهداشتی استفاده شده در این قطار به طور کامل الکترونیک هستند، در هر واگن مهمانداری ساکن است تا بتواند به مهمانان خدمات ارائه دهد.برای خرید بلیط قطار بندرعباس میتوانید به سایت های فروش اینترنتی بلیط مراجعه کنید.

نحوه گردش در راه آهن با قطارهای رجا به چه صورت است؟

مسافران حاضر در قطار دوست دارند که در مسیر از طبیعت جذاب دیدن کنند، شرکت رجا این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا این زیبایی را به مسافران نشان دهد در این حالت مسافران می توانند پیاده شوند و از طبیعت زیبای مسیر لذت ببرند، امکان پیاده شدن در ایستگاه نیز وجود دارد در نتیجه قطارهای گردشگری وجود دارد که این امکان را به طور کامل برای مسافران فراهم می کند و مسافران با هدف گردش از قطار پیاده می شوند، برای مثال می توان به قطار گردشگری شمال اشاره کرد که در چندین ایستگاه برای پیاده شدن مسافران توقف های طولانی دارد، مسافران می توانند پیاده شوند و از طبیعت عکاسی کنند، برای مثال اکثر مسافران در ایستگاه پل ئرسک پیاده می شوند و به عکاسی می پردازند چرا که این پل تاریخی بسیاز زیبا و جذاب است.

امکاناتی که موسسه رجا در اختیارمسافران خود قرار داده است را در چند مورد می توان نوشت:

  • کوپه های چهار تخته: یکی از پر طرف دار ترین کوپه ها ازلحاظ خدمات وسطح کیفی هستند.این بهترین کوپه برای سفر خانوادگی به شما توصیه می شود.
  • کوپه های صندلی/سالنی: این دسته کوپه ها ازنظر قیمت جز ارزان ترین ناوگان رجا محسوب می شود .لذا علاوه برقیمت کم اما کیفیت خوبی دارد. نکته مهم این است که، کوپه های سالنی در روز حرکت می کنند برای سفرهایجمعی و تور گردانی مناسب تر است.
  • کوپه های شش تخته: این نوع کوپه ها از سطح مناسبی از نظر قیمت دارند.ازاین نظر مسافران را در اقتصادی ترین سطح قرار می دهد.به شما توصیه می شود که کوپه های شش تخته برای سفر های گروهی ودانشجویی سازمانی هیئت های مذهبی و… بهتر است.


Comments

Popular posts from this blog

تاریخچه ورود اسکانیا به ایران

سد سیاه بیشه